فروش انواع کولر گازی و اسپیلت گری

در این نوشته به طور مختصر به بررسی محصولات تهویه مطبوع برند گری می پردازیم و با انواع کولرهای گازی و اسپیلت گری و مزایای آن ها و همچنین بهترین روش خرید آن ها آشنا خواهیم شد.

بررسی کولر های گازی برند گری

شرکت گری (GREE) یکی از معتبرترین تولید کنندگان کولرهای گازی و اسپیلت ها می باشد. محصولات تهویه مطبوع این برند با بهره گیری از فناوری های به روز جهانی، جایگاه ویژه ای را در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده اند. همچنین این محصولات در پیشرفته ترین مراکز آزمایشگاهی مورد آزمایش قرار می گیرند تا در شرایط سخت آب و هوایی، عملکرد مطلوب با راندمان بالا داشته باشند.

شرکت گری اصالتا یک برند چینی می باشد اما در واقع یک شرکت چند ملیتی بوده و محصولات آن در کشورهای چین، ویتنام، پاکستان و برزیل تولید می شوند وسالانه 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه می شود.

کولرهای گازی و اسپیلت های برند گری با توجه به طراحی زیبا، ساختار قدرتمند، تنوع مدل ها و خدمات پس از فروش مناسب، یکی از پرفروش ترین برندهای کولر گازی در ایران می باشند.

کولر گازی و اسپیلت گری

فروش انواع کولر گازی و اسپیلت گری

انواع کولرهای گازی و اسپیلت گری

کمپرسورهای به کار رفته در کولرهای گازی گری معمولا شامل سه دسته: پیستونی، روتاری و اینورتر می شوند.

کولرهای گازی برند گری در انواع مدل های ایستاده، پنجره ای، پرتابل، دیواری، داکت اسپیلت و مولتی پنل تولید و عرضه می گردند.

کولرهای گازی اینورتر در مقایسه با کولرهای معمولی مصرف برق کمتری دارند.

از اسامی مدل های پرفروش برند گری مدل های آی کول و انواع مدل های ماتیک در رده اسپیلت های دیواری و مدل های پنجره ای توربو و ایستاده تاور می باشند.

فروش کولر گازی اسپیلت گری

مزایای کولر گازی و اسپیلت گری

  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • سر و صدای کم دستگاه
  • طراحی های منحصر به فرد و زیبا
  • دارای مدل های متنوع با ظرفیت های مختلف
  • مدل های کم مصرف اینورتر با برچسب انرژی A
  • قدرت پرتاب باد به تمام نقاط ساختمان
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب

فروش انواع کولر گازی و اسپیلت گری

انواع کولرهای گازی و اسپیلت گری و همچنین دستگاه های مینی چیلر گری با بهترین قیمت توسط شرکت ما به فروش می رسد. چنانچه شما نیز قصد خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع موجود در بازار از جمله کولرهای گازی گری با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.itahvie.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما