فروش انواع کولر گازی و اسپیلت هایسنس

در این نوشته برند هایسنس را به طور مختصر بررسی کرده و با مزایای انواع کولر گازی و اسپیلت هایسنس بیشتر آشنا خواهیم شد.

بررسی برند هایسنس

شرکت هایسنس (Hisense) در سال 1969 میلادی در کشور چین تأسیس شده و در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و الکترونیکی، از جمله دستگاه های تهویه مطبوع فعالیت می کند.

کولرهای گازی و اسپیلت های شرکت هایسنس از سال 1380 وارد بازار ایران شد و با توجه به طراحی زیبا و قیمت مناسب آن مورد توجه قرار دارد.

کولر گازی و اسپیلت هایسنس

انواع کولر گازی و اسپیلت هایسنس

کولر گازی و اسپیلت های تولیدی توسط شرکت هایسنس را می توان با توجه به نوع کمپرسور و ماده مبرد مورد استفاده در آن ها و همچنین مدل های ایستاده، پرتابل، سقفی و دیواری تقسیم بندی کرد. برای آشنایی بیشتر با انواع کولرهای گازی می توانید به مقاله مربوط به آن مراجعه کنید.

همچنین کولرهای گازی شرکت هایسنس شامل دو مدل کلی معمولی و اینورتر می شوند. کولرهای گازی اینورتر بسیار کم مصرف تر از مدل های معمولی می باشند.

کولرهای گازی هایسنس با ظرفیت های مختلف و در مدل های متنوع برای سلیقه ها و کاربردهای گوناگون تولید می شوند. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع کولرهای گازی هایسنس در ایران، مدل های ورسای و مایا می باشند.

مزایای کولر گازی و اسپیلت هایسنس

  • قیمت مناسب
  • مدل های کم مصرف اینورتر با برچسب انرزی A
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب
  • قابلیت کارکرد مناسب در دمای بالای 60 درجه سانتی گراد

فروش انواع کولر گازی و اسپیلت هایسنس

انواع کولرهای گازی و اسپیلت های هایسنس توسط شرکت ما با بهترین قیمت به فروش می رسد. چنانچه قصد خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولرهای گازی هایسنس با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.itahviesaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما