مزایای انواع کولر گازی و اسپیلت تراست چیست

در این نوشته تجهیزات تهویه مطبوع شرکت تراست را بررسی کرده و با مزایای انواع کولرهای گازی و اسپیلت تراست و بهترین روش خرید آن ها با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

بررسی برند تراست

محصولات تهویه مطبوع شرکت تراست (TRUST) در کشور چین تولید می شوند و از سال 1384 وارد بازارهای ایران شده اند. گروه بازرگانی توانگر اعتماد پاسارگاد در سال 1384 موفق به ثبت برند تراست در ایران شده و تجهیزات تهویه مطبوع این برند را به بازارهای داخلی عرضه می کند.

تجهیزات تهویه مطبوع برند تراست از جمله کولرهای گازی، مینی چیلر و فن کویل های تراست با استفاده از به روزترین فناوری های روز دنیا تولید شده و با توجه به طراحی زیبا و قیمت مناسب و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب شرکت توانگر اعتماد پارس، مورد استقبال مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته است.

انواع کولرگازی و اسپیلت تراست

کولرهای گازی شرکت تراست با تنوع فراوان در مدل های معمولی و اینورتر و با ظرفیت های 8000 تا 24000 BTU تولید و بازار عرضه می گردند. هر چند برای انتخاب ظرفیت هوادهی مناسب برای هر کاربرد باید اطلاعات فنی مورد نیاز به طور کامل بررسی شوند اما به طور کلی می توان گفت برای فضای 25 متر مربع، کولر گازی و اسپیلت تراست با ظرفیت 10000 BTU مناسب می باشند.

کولر گازی و اسپیلت تراست

کولرهای گازی تراست در انواع مدل های ایستاده، پرتابل، کاستی و دیواری موجود می باشند.

انواع کولر گازی و اسپیلت تراست

از جمله مدل های محبوب و پرفروش کولرهای گازی و اسپیلت تراست می توان به مدل های: TGINVH، TMINVL، TGSA، TMSL اشاره کرد که همگی دارای گرید (رده) انرژی A بوده و کم مصرف می باشند. همچنین تمامی این مدل ها از گاز مبرد R134a استفاده می کنند که به عنوان گاز دوستدار محیط زیست شناخته می شوند.

فروش کولر گازی و اسپیلت تراست

مزایای کولرهای گازی و اسپیلت تراست چیست

برخی از مزایای انواع کولرهای گازی تراست عبارتند از:

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • مدل های متنوع
  • قیمت مناسب
  • کم مصرف
  • استفاده از گاز مبرد R134a وعدم آسیب به محیط زیست
  • استفاده از کمپرسورهای پر قدرت
  • کندانسور و رادیاتور ضد رسوب
  • امکان لوله کشی طولانی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب

فروش انواع کولر گازی و اسپیلت تراست

چنانچه شما نیز قصد خرید انواع کولر گازی و اسپیلت و همچنین انواع فن کویل ها و مینی چیلرهای تراست و همچنین سایر دستگاه های تهویه مطبوع موجود در بازار با مناسب ترین قیمت را دارید با تماس بگیرید.

1

  1. با سلام

    لطفا کاتالوگ کولرهای گازی اسپلیت با گاز R134a را برای بنده در واتس آپ ارسال بفرمایید.

    باتشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما